2011. június 1., szerda

A lányok ágya / My nieces' beds


Kaptam egy képet, hogy hogy néznek ki a takarók 'használatban', amit én készítettem. Két tesónak, akik korban nagyon közel állnak egymáshoz (2,5 és 4 évesek). Sok tekintetben nagyon hasonlóak, mégis nagyon mások.

Szép napot!

Szkornélia

**********************************************************************************

This is how the two quilts look on my nieces' beds. These are made for two lovely young ladies. They are very close in age (2.5 and 4 years old). They are very similar in some sense, but also they are very different.

Have a nice day!

Szkornélia

2 megjegyzés:

Mamis írta...

Ahogy megláttam a képet, nekem is az jutott eszembe, hogy ugyanaz és mégis más. Nagyon jól néznek ki, de azt hiszem ezt már írtam...:).

erzsó írta...

Együtt még szebbek :-)

Daisypath Christmas tickers