2011. június 5., vasárnap

Elrendezés / Layout


Így fog kinézni! Megvarrtam a 40 blokkot az elmúlt napokban, illetve a hétvégén. Szokás szerint kipakoltam mindet a nagyszoba közepére, és addig pakolásztam a színeket és a mintákat, amíg nagyjából jónak nem találtam az elrendezést. Összegombostűztem az egyes sorokat, úgyhogy el is lehet kezdeni az összeállítást. Sokkal gyorsabban ment egyébként eddig ennek a takarónak a varrása mint gondoltam. Szerintem elég jól fog kinézni.

Szép napot!

Szkornélia

**********************************************************************************

I have finished piecing the 40 blocks of the new quilt. I made some room in the living room and started to arrange them into a layout. I even pinned them, so I can start in the next few days to sew the rows together. So far this was pretty fast (concerning my speed), and I like it so far.

Have a nice day!

Szkornélia

2 megjegyzés:

Görgei-Reiner Rita írta...

Nagyon jónak ígérkezik a végkifejlet, várom az elkészült takaró fotóját!
Hogyan tűzöd?
Jó munkát!

Mamis írta...

Szerinted elég jól fog kinézni, szerintem meg NAGYON jól!!!

Daisypath Christmas tickers