2008. december 14., vasárnap

Karácsonyi előkészületek



Folytatódik a karácsonyi készülődés. A munka miatt lassabban megy mint ahogy korábban terveztem, de azért próbálok haladni a tennivalókkal. Ma például nekiálltam saját készítésű sütis csomagok előkészületeinek, amit majd az én és a párom kollégái kapnak. Bekevertem a sima és kakaós mézeskalács tésztát, és eltettem holnap estig pihenni a hűtőbe. Sülés és díszítés után celofán tasakokba fogom őket pakolni, és szép masnit, egyéni cimkét, és kisérő kártyát fognak kapni. Este elkészítettem pár kártyát. A minták LollyChops-tól származnak (www.lollychops.com), amiket egyszerűen kinyomtattam, majd kartonra ragasztottam. Nem akartam semmi bonyolultat, hiszen itt nem a kártyákon és a csomagoláson lesz a hangsúly, hanem inkább a sütiken. Majd megmutatom milyen lesz a végeredmény ha készen lesz.

Meg kell még említenem, hogy tegnap nyert a "csapatom". Nagyjabol 4-5 éve jártam először kézilabdameccsen, ahová a párom vitt el. Akkoriban igazából inkább csak miatta mentem, de hamarosan egyre jobban magával ragadott a hangulat és a játék. Azóta a "helyi fiúk" (Pick Szeged) a kedvencem lett, és ha itthon vagyunk akkor minden mérkőzésen ott ülünk a lelátón. Azóta már bérletesek lettünk, és lassan ugyan de befogadtak minket a szomszédok is. Egy szociológiai tanulmánnyal is felér egyébként egy-egy meccs. Érdekes nézni ahogy vadidegen emberek együtt szurkolnak a kedvenceknek, a néhány hónapos pici babáktól az idős bácsikig. Egyszer talánm majd írok erről is részletesebben. Szeretek meccsekre járni, főleg ha szépen játszik és nyer a csapatom. Tegnap nyertek. :)

Nincsenek megjegyzések:

Daisypath Christmas tickers