2014. július 1., kedd

Majdnem kész / Almost ready

Már együtt vannak a blokkok. Még egy szép szegély, és kereshetem a hátlapot. Az elmúlt napokban bejártam az egész várost szegély után, elmentem minden olyan textilboltba, ahol tudtam pamutvásznat a városban. Sikerült találnom egy helyen, picit ugyan halványabb mint amit eddig használtam, de örültem, hogy egyáltalán találtam valamit. Kimaradt egy  csomó kockás anyagom, kezdem a párját ennek a takarónak.

Szép napot!

Szkornélia

****************************************************

I have put together the blocks. Now I Just have to make a nice border, and then I can run around to find a suitable backing. In the last few days I was already running around for some more of the blue cotton. Finally i have foud something farely similar. It is a bit lighter, though, but I am pretty happy that I have something that is kida works. I have more plaid cotton leftover, so I will start another of this quilt.

Have a nice day!

Szkornélia

1 megjegyzés:

Mamis írta...

Nagyon jó lett!!!

Daisypath Christmas tickers