2013. január 20., vasárnap

Haladtam / Progress

Haladtam a párnával. A képek rettenetesek, de este 10 környékén ennyi telik a kicsi gépemtől, a nagyot meg nem volt kedvem elővenni. A terv megvolt (1.). A fedlap összeállítása nem igényelt sok időt. A szendvicselés után a tűzésen gondolkodtam kicsit, de nem túl sokat. Tetszik a négyzethálós tűzés, ehhez festőszalagot hazsnáltam sorvezetőként (2.). Miután végeztem (3.) egy gyors vasalás, és máris egyenletesebbnek látszik minden (4.). Holnap (?) jön a hátlap, a már szokasos zippes megoldást szeretném csinálni, de szeretnék még egy kis trükköt beletenni. Ha bejön amit kitaláltam, akkor majd megmutatom. :)

Szép napot!

Szkornélia

*************************************************************************************

I am done with the top of a new  pillow. The pictures are really bad, sorry about that, but after 10 pm my compact camera could do only these, and I was lazy to put together the big one. A had already a plan for the pillow (1.). Putting together the top was really quick. After making the sandwich I was thinking a but how I will make the quilting, but finally I decided to make a grid. I kinda like that (big surprise). I used painters tape to guide my lines (2.). After finishing it (3.) a quick ironing, and already looks much more even. Tomorrow (?) I will make the back. I will use the usual zipper back I made already twice, but I am thinking on a trick I would like to try that I will show if it works out. 

Have a nice day.

Szkornelia

Nincsenek megjegyzések:

Daisypath Christmas tickers