2010. március 16., kedd

Változatok egy témára / Variations

Szeretem azt a Moda jelly rollt amiből a karácsonyi terítők és a párnahuzatok készültek, és még mindig van belőle. Ez egy másik terítő lesz, aminek a hétvégén és ma este a fedőlapja elkészült. Szerintem nem ez lesz az utolsó. Sajnos rájöttem arra, hogy mivel kevés időm van a varrásra, mindig el vagyok maradva az aktuális szezonális dekorációk elkészítésével. Ráadásul gyakorlatilag tavaly sem lettem kész azokkal a dolgokkal amiket ajándékba szántam. Eldöntöttem tehát, hogy fütyülök az évszakokra, akkor és azt varrok amikor csak akarok. Most pedig még mindig a karácsonyi anyagok amik elől vannak. Az egyszínű anyag egyébként a szokásos vajsárga, de ezt így éjjel elég nehéz visszaadni. Ez még így egy kicsit lehet hogy egyszerű, de valami jópofa kis applikációt tervezek még rá.
**********************************************************************************
I love the Moda jelly roll I used for the christmas table runners and for the pillow cases I made recently, and I still have some leftover. So I made, again, a table runner, and I am sure this is not the last one. As I do not have too much time to spend with sewing (shame), I am always behind the actual seasonal and decoration trends. Not to mention last year I couldn't finish even the things I wanted to give as Christmas presents. For all these reasons I have decided I finished stressing myself about all these things, and I make whatever I feel like making, independent of time, season, and so on. As I still have my leftower Christmas jelly roll in hand, I am making more Christmas table runners. And I did. Or at least I am working on a top. BTW the solid material is a soft butter yellow.

3 megjegyzés:

Mamis írta...

Teljesen mindegy, hogy tél vagy nyár, nekem nagyon tetszenek az alkotásaid!

Abby and Stephanie írta...

Pretty table runner. Sewing should be for enjoyment. Make what you want, when you want.

Unknown írta...

un augurio di buona pasqua!

Daisypath Christmas tickers