2009. augusztus 9., vasárnap

Falvédő


A hétvégén belekezdtem egy falvédőbe. Nem lesz túl nagy, kb 65x120 centi körül lesz a végső mérete. Az anyagokat Cserhegyiéknél vettem, és le is fényképeztem, de nem találom a kártyaolvasót, így nem tudom pillanatnyilag letölteni. Talán majd holnap... Márványos alapon fehér tűpettyes anyagokat választottam, és azt gondolom, hogy elég jól néznek ki. Sötét tónusokat kerestem, mert a párom lakásának előszobájába készül a falvédő.

Van egy nyitott cipő- és táskatartó, ami mögött elég gyorsan koszolódik a fal főként egy szép marhabőr irattáskának köszönhetően, ami ha hozzáér nyomot hagy a falon. Egyszerű 9 patch blokkot választottam, és gyorsított módszerrel készítettem el a blokkokat. Csináltam egy kis folyamatábrát azoknak, akik esetleg még nem próbálták. Érdemes, egyszerű, és gyors technika.
















I am making a small quilt to hang in my boyfriend's apartment, to protect the wall behind the shoe/bag rack. I am using a simple 9-patch block design, and the strip piecing method. I am sure this is well-known for most of you, but I still made a small drawing for the newbies. Enjoy! I am halfway done with the top, so I will try to make a photo and show it asap.


Nincsenek megjegyzések:

Daisypath Christmas tickers