2015. január 8., csütörtök

Boldog új évet! / Happy new year!

Hogy teltek az ünnepek? Nekem nagyon jól, mert hosszúkihagyás után a két ünnep között végre volt egy kis időm leülni a varrógép mellé. Nekiestem a maradékoknak, és lett belőle egy terítő. Nagyon sok szempontból tanulságos volt a történet. Lehettem volna pontosabb is, kicsit itt-ott ferde is, de annyira haladni akartam vele, hogy le sem tudtam szinte tenni. Majdnem egy ülésben csináltam meg az egészet, annyira jól esett végre a varrással foglalkozni. Tanulsága is van a történetnek. Rájöttem, hogy nagyon nem szeretem a relatíve vastag vliest, de csak ez volt itthon. Sajnos hiába tűztem össze a rétegeket viszonylag  sűrűn, nagyon sokat mozogtak a rétegek, ami miatt nem szerettem tűzni. Nem tudom, hogy Ti hogy csináljátok, de nekem nagyon sok gondom van a laza szerkezetű poliészter töltőanyagokkal. Bármilyen ötletet elérhető áron szívesen veszek. 

Szép napot! 

Szkornélia

*******************************************************************************

How are you doing? My holyday season was really great, because I had a chance to sew again a little bit. I attacked my scar basket, and made a tunner. It is not my best work, but I was so eager to finish that I was rushing it a bit more than I should have been. It is a bit crooked, but oh well... During thr process I realized that I hate the relatively high loft polyesther vlies batting I have access here. Even though I pinned the layers at many places the layers shifted quite a lot. How do you deak with high loft batting? Any suggestions? 

Have a nice day! 

Szkornélia

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Lovely tablerunner. Great job!!!
Love from Amsterdam

Daisypath Christmas tickers