2014. július 31., csütörtök

Maradékokból / From leftovers

Úgy tűnik, hogy jó sok kockás inget sikerült korábban összegyűjtenem. Fogalmam sem volt, hogy mennyi kell majd a takaróhoz. A maradékokat fekete uni pamuttal kombináltam, és csináltam újabb 40 blokkot. Még mindig van maradék... :)

Időközben kerestem a megfelelő hátlapot a már kész fedlaphoz. Nem volt egyszerű találni valamit, aminek az oka az volt, hogy a lehető legkevesebbet szerettem volna rá költeni, hiszen az egész quilt a spórolás jegyében készül. Szeretném megmutatni, hogy olcsó alapanyagokból is lehet klassz dolgokat csinálni. Emiatt az 1200 Ft/m árú standard pamut anyagok szóba sem jöttek, és nem akartam a gyűjteményemet sem erre használni. Körbejártam egész Szegedet. Gyakorlatilag minden olyan helyen megfordultam, ahol máterárut árulnak, de semmit nem találtam, annak ellenére, hogy az egyetlen kikötésem az volt, hogy 100% pamut hátlapot szerettem volna. Turiban is jártam, de semmi. Végül egy olcsó diszkont helyen találtam világoskék lepedővásznat, ami megmaradt régi maradék volt (szerintem kb 10 éve meglehetett a polcon), amihez végül 350 Ft/m áron jutottam. Viszont több már nem lesz, nem foglalkoznak vele, így rátaláltam arra az árfekvésre amit kerestem, de egyben búcsút is intettem neki. Picit szálhibás itt-ott az anyag, de hátlapnak megteszi. Teljesen nevetségesnek éreztem volna, ha a quilt hátulja többe lerül mint az eleje.

Itt jön a kérdésem... Nem tudtok nekem olyan (esetleg ideálisan online elérhető) helyet ajánlani, ahol egyszerű, olcsó, hátlapnak való anyagot lehet jó áron kapni? A készülő feketés/kockás quiltnek még nincs háta.

Köszönöm előre is.

Szép napot!

Szkornélia

*********************************************************************************

Earlier I have collected lots of plaid shirts, so after making the previous quilt top I had quite a lot of leftovers. I had no clue how many I needed for a top. I picked up the leftovers, some black uni cottons and started to make some more blocks. Another 40 actually, enough for a second top, same as the previous one. And I still have some more leftovers. :)

Have a nice day!

Szkornelia

4 megjegyzés:

Mamis írta...

Szeged, Bartók Béla 1 vagy 2. Ő sokat járt mifelénk anyaggal, de mióta Szegedre költözött azóta sajnos nem tudok olcsó anyagokat venni :) :)

szkornelia írta...

Jártam ott is szerintem, bár a Bartók téren van 4 anyagos. A legújabb talán a legolcsóbb, de eddig nem sikerült náluk lepedővásznat vagy kartont kifogni.

Tomchy írta...

Van egy eladó szövőszékem. Kicsit sántít, de csak minden 25. szálat görcsöli be. Pár vágási malacért elvihető.
Bontott tetőcserepet beszámítok. Ugyanitt parázs veszekedésből származó üveg- és cseréptörmelék ingyen elvihető.
Cím a kiadónál

szkornelia írta...

:)))

Daisypath Christmas tickers